10 december - går hemma och ruttnar

2013-12-11 @ 00:15:55
1. I'm drunk, I suppose
ar de senaste dagarna känt ett enormt sug efter ytliga förändringar på den här lilla dvärgkroppen. Typ som att orka fixa mina naglar någon dag, fortsätta bleka ner mitt hår eller helt enkelt bara skita i processen and get back to black, bli av med mitt post-preggo-pluffs... Vågen står nu och väger mellan 54/55 kg, gråter ej över det för vägde 53 när jag skrev in mig i v 12 - MEN man blir ju fladdrig på ett helt annat sätt i magfläsket. Vore ju najs att tajta till det hele.

Men sen kommer jag ihåg att jag gillar choklad och min soffa lite för mycket, och regniga/snöblåsiga promenader lite mindre mycket. Får väl se när jag orkar ta ta i det.





Rotade i arkivet och hittade godingar från 2010, så blir man lite nostalgisk och tycker att helvete vad snygg man var som man alltid reagerar när man ser gamla bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0