16 mars - holaa

2013-03-16 @ 20:36:22
Hade en tuff start på veckan jobbmässigt, mycket nu när man varit sjuk massor och hamnat efter och blir stressad. Men jag fick ordning på'att till slut, och i fredags körde vi en liten tävling på avslutstakten - alla som uppnådde dagens takt fick en flaska vin. "Men det funkar ju inte för dig, så du får en annan överraskning" sa chefen till mig, haha. Visade sig vara två biobiljetter, så får bli en liten bio med mannen nån dag.

Igår var vi en sväng på Ikea för C behövde en ny skrivbordsstol, och idag har jag gjort lite nytta i form av lätt städning. Har även varit på sjukt dåligt humör hela dagen - rätt otäckt egentligen att bli förbannad över allt utan att man riktigt vet varför, men det är ju hormonerna som spökar. Har också märkt att mina naglar är mycket starkare än innan, aldrig haft såhär jämna och långa naglar tidigare! Tycker även det verkar som att jag inte tappar lika mycket hår nu som förr, så detta är ju urbra haha

Har btw tagit ur min navelpiercing också, känns lite tråkigt ändå när man haft den i 6 år. Läppiercingen tog jag ut för någon vecka sen men den har jag inte ens saknat, och den i naveln saknar jag efter en dag, haha! Aja jag får ju pluppa i den sen efter förlossningen om den inte växt igen.





Får be om ursäkt ifall bilderna blir sneda men det blir visst så när jag mobilbloggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0