17 mars - förbannad men låter det vara

2013-03-17 @ 19:06:42
Var så arg tidigare idag på en person att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Tänkte skriva ett långt, kryptiskt inlägg här och ta ut min ilska, men kände sen att det inte tjänar nåt till egentligen. Har redan sagt till människan vad jag tycker osv och trodde ju att man skulle bli lämnad ifred efter det, men tydligen så måste allt vara så dramatiskt som möjligt, så det lär väl dröja innan man blir av med spöket. Otäckt att nån engagerar sig så starkt i andras liv, men man får väl föregå med gott exempel och bara skita i det för det är ju reaktioner hen vill ha.

Har förövrigt tvättat i sex timmar idag, och nyss avnjutit en dödsgod thaigryta som egentligen var en soppa, haha. Ska hämta sista tvätten i tvättstugan nu och ropa in Figge-katten, sen är det hopp i bingen för imorgon är det jobb igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0