19 mars - bra dag!

2013-03-19 @ 17:33:36
Chefen satte idag ett mål för alla i teamet - 6 kunder per skalle innan dagens slut, och då skulle han bjuda på hotellfrukost på fredag. Detta innebar också att ALLA skulle klara det för att det skulle bli av. Och det fixade vi! Känns hur gutt som helst.

Är på väg hemåt nu ialla fall, fixa käk och sådär. Har känt mig öm i naveln sen igår med, känns precis rakt över ärret där min piercing satt så jag vet inte om det är den som börjar töjas ut eller om det bara gör ont i naveln i vilket fall när magen växer.. Någon som har en teori? Gick in i v 16 idag och har konstaterat att jag nu börjar se preggo ut - men bara på kvällen när magen är uppspänd. Ser fortfarande bara tjock ut under dagtid, haha! Övrigt sett så mår jag faktiskt toppen, bättre än på länge rent kroppsligt ialla fall. Känner bara av som kramp ibland långt ner när jag reser mig snabbt och ska gå iväg, kan också känna när jag suttit länge att magen börjar ömma. Men känns bara som mensvärk i princip. Psykiskt sett så är jag extremt hormonell, och värre lär det ju bli haha... Skönt det bara är tillfälligt!

Leggings bor jag i numera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0