23 mars - cravings

2013-03-23 @ 12:03:52
1. I'm drunk, I suppose
Saker jag blir återkommande sugen på nuförtiden:
 
  • Kött. Alltså som en kotlett eller så. Kan bli helt sinnessjukt sugen på kött.

  • Glass. Aldrig varit en glassmänniska egentligen, men nu är jag jätteofta sugen på det. Så sugen att jag sa till mannen att vi måste köpa hem en låda piggelin och ha i frysen. Så gjorde han det igår! Bästa, bästa mannen <3

  • Fisk. DETTA ÄR OCKSÅ HELSJUKT, vem fan blir sugen på fisk egentligen?! Men ja, det är jag. Nästan varje dag. Bara tanken på kokt fisk med potatis och sås får det att vattnas i munnen. Lax och torsk är oftast det som tankarna dras till. Och så käkade jag lunch på Skafferiet med några kollegor för några veckor sen, och jag har tamejfan FORTFARANDE inte släppt den fiskmåltiden. Minns inte ens vad det var för fisk heller, den hette nåt konstigt. Men gott var det! Mmmm.

  • Varm o'boy. Alltid älskat o'boy men inte vågat dricka det så ofta pga min problemmage. Nu skiter jag fullständigt i det och dricker det nästan varje morgon. Magen verkar ha ändrat sig och verkar kunna ta hand om det på ett annat sätt än innan, så jag tackar och bockar och klunkar varm choklad så ofta jag kan. Helst i en enorm tekopp. Med röd mjölk.
 

Kommentarer
Postat av: sofie Tuväng

Haha jag tror man blir sugen på kött och sånt just för att kroppen vill ha mycket järn och sådär. Jättevanligt att man får järnbrist och skit ju. Så knapra på dina kotletter du xD

2013-03-24 @ 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0