27 mars - pluttkulan

2013-03-27 @ 20:10:02





Vecka 17 + 1, och idag insåg jag att jag även växt ur mina jeansleggings.

Och vad är grejen med tråkiga mammakläder?! Är inte detta ett känt problem ändå? Måste man känna sig som 40+ så fort man blir gravid liksom? Är det så svårt att lägga ner LITE mer fantasi på mammakläder än att det bara ska vara randigt och omlott-toppar i grått, vitt och blått? Nej hörrni, det får bli skärpning.

Har förövrigt skämt bort mig själv med nya vårskor för det var jag värd, så nu tycker jag snön kan försvinna också och att vi kan få lite varmare väder så jag får användning av mina nya skor.

Nu ska jag käka klyftpotatis. Och kött - såklart hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0