29 mars - långfredag

2013-03-29 @ 13:23:28
Sitter i skrivande stund på väg in mot Kalmar. Min förhoppning är att H&M ska ha öppet så jag kan byta mina mami-pantz jag köpte igår utan att prova, och som idag visade sig vara för små. I storlek 36! När vänjer man sig vid att man blir större egentligen? Känner mig redan som en val och då är ju jag fortfarande liten haha.

Men byta brallor var ju inte the main anledning, ska till famåå sen och käka lite påskmiddag med släkten. Invigde mina vårskor dagen till ära och allt också, men så började det snöa precis när jag skulle sätta mig på tåget. Ödets ironi. Vägrar tro på väderprognoserna som säger att det ska vara svinkallt hela april!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0