30 mars - håriga katter

2013-03-30 @ 13:39:18
Jaha, här har man gått runt och borstat Zhantos i flera månader för att han är den långhåriga, utan att ha haft en tanke på Figge..

Testade att ta fram kammen häromdan och borstade gingerkorveeän bara för skojs skull, och herregud vad hår han fäller! I samma veva så la en kompis syster upp en bild på instagram på en såndär super-borste för katter, så nu har jag bestämt mig för att införskaffa en sådan! Även att jag fortsättningsvis kommer behöva rolla av mina kläder varje morgon jag kommer till kontoret, så kan man ju kanske minska problemet med katthår överallt haha. Nu kommer korven och ska ligga i knät bara för man talar om trollen..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0