10 maj - helg, igen?!

2013-05-10 @ 21:41:13
1. I'm drunk, I suppose
Vad hände med statistiken idag? Den bara sjönk haha! Tycker det är lite roligt med min statistik numera, fått så himla många fler läsare sen jag blev gravid och började blogga om det. Framförallt är det många som klickar in flera gånger per dag, känns ju skitkul ju! Sen ska vi ju kanske inte hoppa i taket helt över detta för min statistik är ju relativt blygsam ändå... Men mot tidigare! Kul!
 
Ja och så var det visst helg igen. Senaste två veckorna har varit helt muppiga med alla klämdagar och skit - för mig har det känts som helg sen i onsdags, sen jobb idag och nu är det tydligen helg... igen?! Detta funkar inte asså, nu får det vara slut på röda dagar, klämdagar och konstiga ledigheter ett tag framöver. Behöver rutiner!



Sak som slog mig idag: snart är det varmt. Eller asså jättevarmt, dvs sommarvarmt... Och jag har inga kläder?! Har ju typ LEVT i shorts de senaste 6 somrarna, vad tusan ska jag göra denna sommaren? Har redan planerat att köpa långklänningar för det tycker jag är fint till gravidkula, men behöver ju annat att klä på mig när man typ rinner bort en stekig dag. Bryr mig ju knappast i vanliga fall hur jag ser ut egentligen men nu när man har en annorlunda kroppsform så vill jag klä den i i något som framhäver den bäst. På bild ser ni mina favvisshorts, ett minne blott. Åtminstone för detta året. Få suga på den där karamellen ett tag till... Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0