15 maj - "jag är så lycklig i regnet!" som ingen nånsin sagt

2013-05-15 @ 10:38:55
Ialla fall ingen vettig person...

Näe hörrni, detta har varit en onödig förmiddag. Klev upp astidigt för att dra min trötta röv till Lernia - så satt vi där i en halvtimme och fick gå hem sen för ingen ur gruppen kom. Eller jo, vi var tre. Men det blir det ju inga grupper på. Ska väl i och för sig inte påstå att jag bryr mig särskilt egentligen, jag har ju jobb men är ändå tvungen att gå dit tydligen. Skitsystem.

Ja så nu hinner jag lagom hem till att göra mig lite go'lunch, planerar att steka mig en schnitzel med klyftisar till för det har jag varit sugen på sen igår. Lär vara klar med det lagom till reprisen av gårdagens mello börjar vid 11:45 (har ju självklart kollat upp detta i förväg, kan ju inte missa mellon!), mmmhmmm jag ska ha det så mysigt! Typ såhär mysigt:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0