17 maj - lista på saker jag ska göra imorgon

2013-05-17 @ 22:28:26
1. I'm drunk, I suppose
- Ringa om lägenhetsvisning. Har fått erbjudande om två st, fick tag i den ena idag men den andra la på i mitt öra när jag presenterat mig och berättade vem jag sökte haha. Kan ju varit fel på hens telefon med. Gör nytt försök imorgon!
 
- Dammsuga lägenheten. Tidigare har det varit pga kattsand överallt som man får dammsuga jämt, nu är det allt skräp som Zhantos drar in i sin håriga päls som är problemet istället.
 
- Ringa till farmor och fråga om receptet på den där sjukt goda soppan med kräftor och morötter, så jag kan göra det tills imorgon. Blev hysteriskt sugen på det nu ikväll!
 

 
HAHAHA förresten - drömde sjukaste drömmen inatt?! Drömde att min katt Figge egentligen var en alien-maffiaboss, som hade rymt från sin planet för att gömma sig på jorden istället, och därför gjort om sig till katt för att smälta in. Och så var vi hos min mamma med mannens släktingar, när huset plötsligt invaderas av Figge's alien-befolkning som hade avslöjat honom och kommit för att hämta honom! Hela himlen var typ full av små gröna aliens som kom i sina små farkoster och så utbröt värsta kriget om Figge, HAHHAHA det var en såååå seriös dröm men dog ju av skratt när jag vaknade imorse och berättade för Christopher. Skrattat hela dagen åt det där...
 

Vad säger ni? Llivsfarlig alien-maffiaboss va? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0