23 maj - så kom dagen vi lovade varandra att aldrig flytta isär

2013-05-23 @ 21:58:26
7. Lite bättre
 
Igår hade jag och Christopher vår 3-årsdag. Jag var i hemlighet och handlade ringar, sköt upp ögonblicket hela kvällen pga nervositet tills jag till slut somnade av misstag framför Efterlyst. Vaknade imorse och kände att nu får det fan bära eller brista. Det var nyvaket, otroligt läskigt och jag svettades som en gnu inför bara tanken på att fråga en liten fråga. Han öppnade asken, flinade och jag nästan ropade "SÄG INGET ÄN!" för jag ville förklara mig lite först. När jag gjort det pussade han på mig, skrattade åt att jag satt helt svettig och darrade på läppen, och så sa han att jag fick fråga. Så då gjorde jag det. Och ni ser ju hur det gick!

Kommentarer
Postat av: -

Så fint! Grattis till kärleken och varandra :) <3

2013-05-23 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0