25 maj - liten lista

2013-05-25 @ 20:31:23
1. I'm drunk, I suppose
Hur såg du ut för ett år sedan?
Då såg jag ut såhär, lite lagom puttinuttig, osminkad och med massa smycken på tåget. Förmodligen på väg till Folkuniversitetet.
 
 
Vilken tid är din väckarklockan inställd på?
Det där är så olika - idag var den inte inställd alls. Men senast så stod den på 06:30.
 
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Absolut, haha men det är ju tydligen så det funkar i denna stan. Men vet ju vilka mina nära och kära är och vad övriga tycker och tänker rör mig inte. De kan passa på att böja sig ner och kyssa mitt preggo-ass om de ändå står bakom ryggen på mig och snackar ;)

 
 
Är du blyg inför det motsatta könet?
Blyg och blyg... Pratar vi om själva könet? Skulle nog snarare bli lite, eh.. ställd? Särskilt om det handlar om ett främmande kön.
 
När var senast någon stötte på dig?
Måste varit Zhantos när han kom in och ville ha mat. Han har en förmåga att flörta när det handlar om käk..
 
 
Vad heter Aladdins lilla västklädda apa?
HAHA vad heter han nu igen?! Tänkte skriva Apu men det är ju han i Simpsons. Heter han Abo? NÄÄE är det verkligen möjligt?! HAHAHHA, "abow bruschan"
 
Vad var det senaste du åt?
Currykyckling med överkokt ris med en något slemmig konsistens. Det gör ju däremot inget när det ändå ska blandas i magen, hiho. Gjorde en snabb tomatsallad också så lär rapa rödlök hela kvällen bara för det
 
Det senaste någon sa till dig?
"Hej älskling! Hur är det?" från mannen i samma stund som jag skulle svara på den här frågan. Vi brukar säga så till varandra när vi suttit vid varsin dator länge utan att prata med varandra. Försäkra sig om att den andre lever, typ.
 
 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos din partner?
Humor. Skulle förmodligen dö av tristess annars. Alternativ egenskap: lite dum - så att jag åtminstone har nåt att skratta åt.
Observera att min man har humorn. Skrattar åt honom ändå.
 
Vad ska du göra nu?
JAG VET INTE?!??!?!?! Har djävulusiskt tråkigt. Vårt vilda barn går bananas på min högersida, vet inte riktigt vad hen håller på med men det kommer rytmiska buffar som verkligen syns utåt med några sekunders mellanrum. Får väl ställa mig and doing the gung-pose igen. Eller smörja in min stackars navel som väl aldrig kommer bli sig lik igen, ser ut som ett blåmärke i piercing-fliken. Helosan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0