26 maj - mors dag

2013-05-26 @ 20:39:19
1. I'm drunk, I suppose


Såhär vackert väder har det alltså varit idag. Regnigt. Kul dock att mina leggings är så ljusa att det ser ut som att jag inte har några byxor alls på mig om man ser mig på långt håll, HAHA.
 
Åkte in lite extra tidigt till stan idag för jag ville en sväng på stan - hade spanat in en långklänning på Gina som jag ville ha och ett par preggo-jeansshorts till sommaren så det fick följa med hem. Kikade på lite bebiskläder också och hittade det gulligaste setet med body & byxor jag nånsin skådat i grön/vitt med tillhörande grodmössa. GRODMÖSSA! Men det fanns bara en kvar i storlek 68 och det är typ lagom när bebisen är ett halvår eller nåt, så jag köpte inget. Ångrar det dock nu när jag kom hem. Fanns i andra färger också men då blir det ju helt plötsligt så stereotypt - rosa nyckelpigor och blåa skalbaggar AAH SÅ NYTÄNKANDE! Även att vi vet att det förmodligen är en tjej så känns det ju inte så kul att köpa flickiga grejer om det nu skulle bli en pojke.
 
Sen blev det lite mors dags-firande ute hos farmor med släkten. Hamnade i telefon med en annan släkting som tipsade om en lägenhet till oss, samt att vi kunde få ärva ännu mer bebiskläder så jag vågar inte ens tänka på hur mycket vi kommer ha nu! Så himla roligt. Tänker dock på grodmössan. Vill ha en sån själv till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0