27 maj - en bättre dag ur mitt liv

2013-05-27 @ 22:29:16
1. I'm drunk, I suppose
Åkte idag in till stan för att hänga lite med mitt kvinnofolk! Mötte upp Sofie för lite hederlig kinamat, och vi hade i princip bara hunnit sätta oss ner och börja äta när min telefon ringde. Och det var om vår framtida lägenhet! FATTAAAA, äntligen får vi flytta! TJOHO! Så jäkla gött. Skriver på kontraktet nu i veckan och så är det inflyttning 1 augusti, perfekt innan bebisen kommer. Så en trea kommer den här lilla familjen bo i till hösten, längtar!
 
Sen efter det glada samtalet så gick vi på stan en sväng och kikade lite innan vi åkte hem till Johanna som bjöd på lite fika, och så snackade vi en stund innan jag dessvärre var tvungen att dra hem. Hade planerat in att laga räkpasta idag, och eftersom tågen går så sällan så hade det blivit en väldigt sen middag om jag åkt hem senare.. Annat blir det ju nu när vi flyttar, mycket bättre förbindelser och närmre stan!
 

Hade dagen till ära klätt upp mig i gummistövlar, poserar här inne på Gina med kanonkulan! Sofie prövade skitsnygga jeans som jag ju tyvärr bara får nöja mig med att kolla på, pga växande mage och osäker vikt framöver. Sörjde en skvätt och gick vidare i mitt liv.
 

Johannas hembakade fikabjudning! Såg ju inte förrän efteråt vilken kass bild det blev, jag menar WHAT'S UP med oskärpan haha?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0