28 maj - dagens planer

2013-05-28 @ 09:29:03
- Fördriva tid på en statlig aktivitet för AF har bestämt det

-Boka klipptid. Eventuellt hoppa in och sätta mig i en stol dirr.

- Gå till Apoteket och inhandla de förbannade järntabletterna som kommer pajja min mage ännu mer, samt inhandla andra läkemedel för att råda bot på just detta. Kräks på katrinplommon.

- Åka till mamma och passa brevlådan ifall jag får hem hyreskontraktet idag. Skriva på detta och skicka tillbaka i vändande post.

- Kika i handelsträdgården om jag orkar, när jag ändå är i Dalen. Vill ha blommor till min balkong nu!

- Åka hem och SOVA.



Ja det är en såndär pust-och-stånk-dag idag. Ville helst av allt stanna hemma och ägna mig åt vilande aktiviteter och drömma lite om vår nya lägenhet, men det får man väl göra en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0