3 maj - jöbb

2013-05-03 @ 20:34:19
Hej vänner!
Känt mig som superwoman idag. Gjort årets, och även säsongens, första arbetspass på fiket idag - det var så jävla härligt! Tog inte lång stund innan jag var tillbaka i flowet. Sen är det ju vissa småsaker man glömt, som vart tusan det var grytlapparna låg och vissa priser men i övrigt var det som vanligt. Njöt verkligen hela dagen. Ska bli så jäkla kul att få jobba där hela sommaren nu, även att det kommer vara svettigt, stressigt samt det faktum att jag kommer vara höggravid! Tänker jobba in i det sista verkligen, och det gör absolut ingenting för jag trivs så himla bra där.

Nu har jag bakat kakor och ska chilla lite, känns som måndag fast det är fredag?! Har varit en riktigt skum vecka på det sättet. Jobb imorgon med så ska tidigt i säng med bebis - känns som att hen kommer sprattla lagom mycket senare ikväll... Inte känt av nåt alls knappt under dagen, den har väl sovit när jag har varit igång och rört mig haha! Får väl se om det blir kvällsgymnastik för bebis sen. Mamman ska vila!




Den ömma modern och den galne fadern. Jag & sambon, alltså. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0