7 maj - sommarvärme

2013-05-07 @ 21:43:59
1. I'm drunk, I suppose
HEJ!!! Är så glad idag haha. Fantastiskt väder ute, HELT lagom utan att det är äckligt varmt. Nu njuter fan jag.
Har spenderat dagen med pappa - mest för att jag skulle övningsköra lite men sen är det ju så kul att umgås bara! Blir ju inte så ofta nu längre tyvärr.. Tycker ju om att umgås med mina päron.
 
Så ja, jag har kört bil idag. Sen har vi varit lite överallt och uträttat diverse ärenden, sen lagade vi moussaka och skrattade åt katterna. Och kollat Youtube-klipp om Danmark och Köpenhamn som turistmål, längtar verkligen dit men det får vänta tills jag och mannen har tid och pengar.
 


HAHA, fick bara ful-bilder på Hubbe och Glenn idag :'D
 
Nu är jag hemma och väntar på att mannen ska dyka upp. Suger i mig det sista av dagens sommarvärme-doft som nu såhär på kvällen går över till att dofta fuktigt sommargräs istället, vill inte riktigt stänga balkongdörren än men skulle ju inte förvåna mig om myggen vaknat till liv och intar lägenheten... Vore ju tråkigt att bli väckt av ett sånt litet monster inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0