9 maj - ont överallt idag

2013-05-09 @ 21:01:58
1. I'm drunk, I suppose
Lista på kroppsdelar som ömmar på mig denna dag:

- min mage (uppblåst som en gnu)
- min vänstra ljumske (troligen nåt som har med uppmjukade leder/bäcken/ligament eller nåt liknande pga preggo)
- mitt öga (dock pga trött, sova?)
- min nacke (kanske stället som besvärar mig mest, sovit snett)
 
 
 
JA OKEJ det kanske inte är hela kroppen men det känns ju som det. Höll förövrigt på att avlida förut när jag gick till affären idag, herregud så kvavt det varit?! Riktig åskvärme. Köpte allt utom det jag skulle också, så fick ju gå en extra gång dessutom och behöva svettas. Men köpte skojig yoghurt med blåbärssmak och nya flingor så nu längtar jag till frukost imorn HEHE.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0