21 september - ÄNTLIGEN

2013-09-21 @ 21:08:55
1. I'm drunk, I suppose
Äntligen. Äntligen. Äntligen.
 
Så ploppade Joline ut, och jag kan FINALLY ta tag i mitt hemska hår med utväxt ner till öronen nästan! Fruktansvärt är ordet. Nu har jag börjat resan mot blondare barr, det kommer ta lite tid men det är lugnt för allt är bättre än det hemska jag hade under graviditeten.
 
Gick från detta....
(Mitt eget hår högst upp, sen en ljusbrun nyans som sen solblektes till guldblont, och i längderna det svarta som också det solblekts och antagit en mörkbrun nyans)
 
...till detta....

(blekte bort längderna som blev orange, och la i en mellanbrun i hela håret för att få en enhetlig färg i hela håret)
 
 
...till detta, slingat som ska fortsätta slingas nu framöver för att få det så naturligt som möjligt. LÄNGTAR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0