17 april - life as soffsittande hemmamänniska

2014-04-17 @ 09:57:12
1. I'm drunk, I suppose
Innan jag blev gravid var jag en otroligt alert ung kvinna måste jag nog ändå påstå. Inte aktiv på ett träningsaktigt sätt (försökte ju men det är liksom inte kul), men jag var nästan alltid på språng. Även när jag blev gravid så fortsatte detta, ja jag ljuger nog inte när jag säger att det förmodligen eskalerade under graviditeten! För plötsligt var det så mycket som skulle vara klart inför den lilla bebisens ankomst, samtidigt som Arbetsförmedlingen var på mig och tvingade mig att gå i värdelösa aktiviteter så jobbade jag hela sommaren samt gjorde klart hela mitt körkort fram till uppkörningen, all höggravid. Sen kom Joline och det var då jag pustade ut.

SEN DESS HAR JAG LEGAT PÅ SOFFLOCKET?! Eller tja, mer eller mindre. Är så otroligt trött på det nu. Så här och nu ska jag ta tillbaka den delen av mitt gamla liv och börja åka iväääääg mer. Så. Nu vet ni.



Med en liten Jollan i magen. Och juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0