9 april - slapponsdag

2014-04-09 @ 22:32:23
1. I'm drunk, I suppose















Alltså hur glad kan man vara?! Lilla solstrålen <3

Imorse var det däremot skeptiska miner som regerade när denna moder plockade fram dammsugaren innan klockan åtta. Joline och Simba satt bredvid varandra och glodde med stora ögon, och Zhantos var lååångt långt inne under badkaret och gömde sig i samma stund som jag öppnade städskåpet. Förstår inte hur han kan vara så rädd för dammsugaren, men det är hans största rädsla i livet tydligen. En brummande låda med svans - otroligt otäckt!

Och eftersom jag var så himla smart att börja städa det första jag gjorde idag, så hade jag heeela dagen på mig att göra inget alls. Så idag har vi legat på soffan och kollat gamla avsnitt av Top Model. Varvat det med att åla runt på golvet med barnet. Åt skitgod ugnsfalukorv. Nattade barnet, och nu ska jag sova. Hur kan man vara såhär trött utan egentlig ansträngning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0