1 augusti - tack som fan

2014-08-01 @ 14:30:02
1. I'm drunk, I suppose
 
Riktigt kass instagram-bild, MEN denna otroligt snygga drömfångaren pryder nu min vänstra överarm. Äntligen är första gadden på plats och jag är så jäääävla nöjd alltså! Gjorde den i tisdags hos Staffan på Black Diamond i Kalmar, det är hans egen design som jag kastade mig över när han la upp skissen på insta, kände direkt att den måste jag ha. Gillar inte ens drömfångare egentligen, eller asså det känns så opersonligt med just drömfångare eftersom det är så populärt nu bland tjejer. Precis som med "evighetstecknet", små svalor i en liten flock, en fjäder med en liten text under... Ni fattar. Men denna! Cool som fan! Larvigt glad, haha.
 
Var ju ganska så nervös innan måste jag erkänna. Johanna var med som moraliskt stöd de första 20 minuterna, haha! Men nej, det var inte så farligt. Klart det gör ont, men inget jag hade problem med att hantera. Kände direkt efteråt hur peppad jag blev att göra fler, så ja, när ekonomin tillåter igen så ska jag fortsätta på armen. Oklart vad det blir för motiv osv, men det får bli Staffan som gör det iallafall för han har en speciell stil som jag diggar som fan och jag tror det blir bäst om man inte blandar flera tatuerare om man ska göra en hel arm. Ska fortsätta på svart & rött iallafall är tanken! Taggad! Glad! Bättre bild utlovas när den är läkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0