15 augusti - jobbupdate

2014-08-15 @ 23:47:23
1. I'm drunk, I suppose
Knappt varit hemma alls i veckan så ni får ursäkta bloggbristen. Har fått vara hemma två dagar från jobbet denna veckan pga att mina barnvakter hastigt fått annat för sig, haft lite ångest över det eftersom det känns som att man missar så jävla mycket... Men när jag kom idag så visade det sig ändå att vi mest haft säljutbildning de två dagarna och det verkade inte vara jäääättemycket ändå, visste det mesta redan och mycket inom service och sälj handlar ju ändå om sunt förnuft och lite logik så jag tar nog igen det.
 
Idag på jobbet var dessutom dagen då vi skulle sätta oss i telefonen och ta emot samtal för första gången. Fick reda på detta imorse precis när vi började, haha jesus... Ville dö efter lunchen och telefonpasset närmade sig med stormsteg. Men det gick bra! Förutom att man känner sig som världens trögaste och mest omständiga person som mute'ar samtalet typ tre gånger bara för att kolla upp olika grejer, HAHAHA. Men jag förlängde ett abonnemang idag och var den enda i gruppen vad jag vet som gjorde det, så jag är nöjd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0