17 augusti - happigirl

2014-08-17 @ 10:06:01
1. I'm drunk, I suppose
Idag riktar vi vårt allra största tack till Nicklas som är en sån pärla och hjälper mig med *mAnLiGa_SaKeR* ! Senast han var här nätade han in min balkong. Igår formaterade han om min dator, bjöd på donken och hade med sig högtalare som jag ska få låna (alla som klagar på mig om att man inte kan spela metal på laptopens inbyggda högtalare kan alltså andas ut och sluta med det nu!), haha jävla handyman alltså. :D

Idag blev jag väckt av Joline, som vanligt. Var otroligt trött så jag la över henne i min säng och hoppades på att hon skulle somna om. Resultatet blev istället att JAG somnade om, så efter ca en halvtimme vaknade jag av ett ryck när hon gjorde ett glädjetjut i vardagsrummet. Flög upp, visar sig att hon hade hittat en tidning som hon satt och lekte med och i köket hade hon vällt både mat-och vattenskål till katterna så hon var heeelt genomblöt haha... Hon är farlig nu alltså. Får nog börja stänga dörren till sovrummet, alternativt INTE somna om sådär....
 
Eftersom jag har alla bilder och shit på den externa hårddisken, så bjuder jag härmed på random bild på Oli Sykes. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0