20 augusti - bra onsdag

2014-08-20 @ 21:33:08
1. I'm drunk, I suppose
 
Det är äntligen höst i luften. Så jävla skönt, för det innebär att jag får ha mina favoritkläder igen - jeans och skinnjacka. Längtar tills det blir tillräckligt kallt för att dra på sig kängor och mössa också. Får nöja mig med BMTH-västen så länge, men det är ju inte helt fel det heller!
 
Idag har jag och barnet varit ute på vift hela dagen! Åkte till fiket på förmiddagen där jag tog en laxmacka och snackade lite skit medan Joline sov. Sen åkte vi ut till mamma och Mats i dalen så att de fick träffa sitt lilla barnbarn innan de åker till Turkiet i helgen. Sen blev det raka spåret hem till Nybban igen för att ha pizzahäng med Sofie, Sabina och Cilla. Vi var hemma vid åtta här, Joline fick välling och stupade sen i säng haha, stackaren har haft en lång dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0