25 augusti - hej

2014-08-25 @ 22:11:54
1. I'm drunk, I suppose
 
Igår åkte jag och hämtade min avkomma, och så gick vi direkt hem till farmor. Åt middag och busade järnet. Det känns så otroligt hur mycket Joline hinner utvecklas på de dagarna hon är hos sin pappa, hon började gå ordentligt förra helgen innan jag lämnade över henne men det var fortfarande väldigt ostadigt. Så hämtade jag henne igår och hon är bara SÅ duktig. Går hea tiden istället för att krypa. Mammas stora tjej! Så inatt sov vi hos farmor, och idag har vi varit inne i stan alla tre och gått på jakt efter en höstjacka som hon kan ha nu fram tills det blir overall-tider, den hon har nu är mer som en tröja bara och eftersom höstvindarna verkligen börjar blåsa kallt nu mot för bara några veckor sen, så behöver hon nåt nytt. Vi kikade lite grann efter skor också men hittade inget passande idag, det får väl bli en annan dag. Jacka däremot hittade vi, fast hennes storlek hade de bara på Lindex i Nybro så jag skulle köpt den när vi åkte hem idag MEN vi somnade på soffan hemma hos farmor när vi kom hem sen så vi hann inte innan de stängde haha. Vi får gå dit tidigt imorgon bitti när de öppnar så ingen annan hinner före och köper den, fanns bara en storlek kvar.
 
 
För övrigt är jag sådär bubblande svinglad och går runt med ett fånigt leende på läpparna hela tiden. Allt är ändå inte toppen just nu men jag är för upptagen för att låta det ta över. Bättre att vara glad tycker jag! Roligare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0