29 augusti - vad som står på schemat idag

2014-08-29 @ 09:56:29
1. I'm drunk, I suppose
Inatt har jag sovit NIO TIMMAR, herregud jag kan inte minnas senast det hände. Förr kunde jag med lätthet sova så många timmar, och ibland ännu mer. Men när jag blev gravid så började detta med att vakna hundra gånger per natt - jag tror det är kroppens sätt att förbereda sig för vad som kommer ske - och när Joline var nyfödd så var det ju mycket i början med att gå upp på nätterna när hon vaknade. Sen har ju hon sovit i princip hela nätterna igenom sen hon var 3 månader, men mina sovrutiner har fortsatt vara såhär konstiga. Numera sover hon ju garanterat hela nätterna så det är ju inte det att jag vaknar av henne, jag vaknar även de nätterna när hon är hos sin pappa. Som inatt, då har jag också vaknat men det var inte förrän vid sju och det känns faktiskt i kroppen när man går upp att man är ordentligt utvilad. Fan så skönt.
 
Egentligen har jag inte tid för att blogga alls, för jag måste fixa iordning mig och sticka till Kalmar om lite mer än en timme bara. Hade ju tänkt hinna dammsuga innan också.... Men ja, jag kände att jag behövde kika in och säga hej. Idag ska jag ut till mamma en snabb sväng bara, sen ska jag tillbaka till stan för att hänga med Rebecka, dricka lite vin, snacka skit och njuta lite av det sista som sommaren har att erbjuda. Sen ikväll... Ikväll blire kul HIHO.
 
Nu ska jag lyssna på Iron Maiden, slurpa i mig det sista av kaffet och sen dammsuga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0