8 augusti - första arbetsveckan avklarad!

2014-08-08 @ 22:47:49
1. I'm drunk, I suppose
Här ekar det tomt! Började ju på nya jobbet i måndags, och sen har det varit full fart heeela veckan.... Trivs som fan hittills, det är roligt folk och jobbet i sig verkar som nåt som passar mig - dock är det sjukligt mycket att lära sig. Programmen vi använder är ju mer avancerade än raketforskning, och utöver det så ska det tränas säljteknik och abonnemangsformer och gud vet allt. När halva veckan hade gått så började hjärnan bli riktigt grötig framåt eftermiddagarna kan jag säga, så jag har varit rejält polare med den förbannade automaten dessa dagarna haha. MEN DETTA BLIR BRA! Tror det mesta faller på plats sen när man väl kommer ut i fält så att säga.
 
Så ja, ni förstår säkert att bloggadet har hamnat lite på sniskan! Övriga upplysningar jag kan dela med mig av är att Joline nästan går nu, det är fler och fler steg för varje dag så hon kommer absolut gå innan sin ettårsdag nu här i slutet av augusti. Ser även fram emot min löning lite extra denna månaden, då ska jag inreda Joline's rum och göra det riktigt mysigt där inne tills hon fyller år så att hon kan visa upp sitt fina rum sen när det är dags för kalas. Fatta så sjukt att jag har varit mamma i nästan ett helt år nu... Ofattbart stort att greppa! Min stora tjej <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0