10 juni - staaaan

2014-06-10 @ 10:30:47
1. I'm drunk, I suppose
Idag ska jag och Jullan-Bullan in till stan och träffa Madde! Jag har brun-utan-solat mina kritvita ben (HAHA det behövs!!) och snart är sommarklänningen på. Tidigare idag har jag även suttit och kollat på Ikea's hemsida, är i behov av en ny byrå, hyllor och en tv-bänk, och hör och häpna JAG VILL HA MÖBLER I VITT?! Stoppa pressarna! Nejmen jag har tröttnat så på alla svarta, jäkla möbler. Nu ska jag inreda hela min lägenhet i vitt, grått/silver och sen ev nån annan accentfärg beroede på rum. Eller så bara kör jag vitt sterilt aka sjukhusmiljö. Har haft en dröm rätt länge nu om att hänga en kristallkrona i hallen så det ska jag försöka ordna med hehe.... Fast inte idag, dock. Får bli senare i veckan tror jag.
 
 
 
 
Världens bästa tjej. Jag går genom eld för dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0