10 mars - kärlek

2014-03-10 @ 05:20:32
1. I'm drunk, I suppose
Att se sig själv i sitt barn är pretty damn amazing. Joline är mest lik Christopher tycker jag och jag tror hon kommer fortsätta ha mest drag från honom, men det känns ganska glasklart redan nu att hon har mina ögon. Vilket gör mig till en stolt mammahest eftersom mina ögon är det jag är mest nöjd över med mig själv, och som jag även fått mest komplimanger för från andra. Fina tjejen!

Det är så mycket man undrar nu. Hur kommer hon vara som person? Redan nu är hon otroligt glad, social och charmig, kommer det hålla i sig? Kommer hon vara som mig - ha rätt hög volym, skratta och prata högt, vara sprallig och lite knasig? Eller kommer hon bli lugn, fokuserad och hålla sig lite i bakgrunden? Hur kommer hennes röst låta? Vem kommer hon bli? SÅ MÅNGA FRÅGOR AAAH.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0