11 mars - fullt ös

2014-03-11 @ 10:43:11
1. I'm drunk, I suppose
I söndags kom lillebror hit för att stanna några dagar. Kan ju konstatera att han bidrog med förnyad energi hos oss alla tror jag, trots att han hade datorn med sig för att lana med mannen på kvällarna haha!

Igår var det SJUKT väder, alltså verkligen varmt! Vill ju inte hoppas för mycket men det vore ju toppen om det var permanent vår nu och ingen spontan-snö i april. Man vet ju aldrig med Sverige! Vi var ute och gick iallafall, först bara en längre promenad men sen hade Christophers kompis tipsat om en lägenhet i Madesjö som vi blev lite nyfikna på så vi gick dit och kikade. Verkligen en drömlägenhet för min del - en trea i markplan med egen uppfart och en liten gräsplätt/trädgård på baksidan, även lägre hyra än vi har idag. Och det är ju perfekt egentligen för jag längtar ju efter hus, men det gör inte mannen och då blir det ju för mycket jobb. Så därför vore det ju toppen med lägenhet med hyra, man slipper oroa sig för att betala underhåll på huset och det är en lagom liten trädgård för mig att leva ut i haha!

MEN, som Tony Irving skulle sagt, det ligger lite för långt från centrum för oss just nu. Visst, det är inte JÄTTELÅNGT, tar några minuter längre att gå än vad vi har nu, men det hade ju varit smidigast med bil och det har vi ju ingen för tillfället. Vi får väl vänta och se, folk flyttar ju till och från hela tiden!

Nu ska jag lägga ifrån mig den lilla plutten som somnat på min axel, och sen gå och käka frulle. Laters!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0