2 mars - vardagsrum

2014-03-02 @ 22:00:03
1. I'm drunk, I suppose









Får jag lov att leka lite *iNsPiRaTiOn-BlOgGeR* och visa upp mitt vardagsrum som jag är rätt nöjd med nu? På dessa bilderna har jag dock inte tagit med "De Två Tomma Väggarna" som är bakom soffan och den bredvid, pga de är bara helt vita och fula och vi har inte riktigt klurat ut vad vi ska göra med dem. Eller alltså, ena ska det upp en fondtapet/färg på i nåt grå/svart/vitt-mönster av nåt slag om jag får välja och ovanför soffan är väl planen att slänga upp antingen en stor tavla eller flera små, ELLER hyllor med småplock i men så långt har vi ej kommit. Rom byggdes ju inte på en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0