28 mars - ett steg framåt, två steg bakåt

2014-03-28 @ 10:19:26
1. I'm drunk, I suppose
Ödets ironi att precis när man tror att det blir lite ljusare, så dyker något annat upp som en käftsmäll. Så är det bara att traska runt sjön istället för att ta båten över. (den sjönk, typ så)

Jaja nog om det. MÅÅSTEEEEE verkligen posta inbjudningarna till dopet idag. Och ringa morfar. Utöver det ska jag inte göra ett skit för jag har varit iväg så mycket hela denna veckan faktiskt - gått upp tidigt med Joline (hon vaknar som senast kl 07:15 numera, vet inte vad som har hänt), inte haft tid att powernappa på dagen som jag egentligen behövt just nu, kommit hem sent osv så jag behöver verkligen vila idag. Ska tända ljus ikväll och kolla på Let's Dance. Längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0