9 mars - oförskämt bra väder

2014-03-09 @ 11:21:33
1. I'm drunk, I suppose
Sol. SOL! Makes me a happy säl. Bud på att åka in till Kalmar en dag nu i veckan utan barn och njuta av lite ensamhet, typ strosa runt på HM och sen ut på gatorna och andas lite stadsluft. Hade gärna åkt till Växjö igen och hälsat på Frida lite också, men det vill inte plånboken - tur dock att jag slipper vänta, för idag kommer hon faktiskt hit. SÅ JÄVLA SAKNAD, tre månader är alldeles för lång tid! Det står hårfärg på schemat idag, för hennes del alltså så jag ska assistera. Får försöka komma iväg till Växjö snart ändå, det känns ju trots allt som min andra stad trots att jag bara varit där ett fåtal gånger.

Nej nu ska jag skutta in i le dusch och försöka mig på att se lite respektabel ut i denna dag. Bör man inviga vårskorna eller fryser jag tårna av mig då? Nee? Eller? Va?




Kommentarer
Postat av: Veronica

Sen borde du försöka ta dig upp till Norrland också något! ;))) Haha. Kan självfallet hjälpa till med biljettpriset när du har möjlighet :D Och om du vill, of course, haha!

Svar: Asså fattar du hur gärna jag skulle vilja hälsa på dig?! Haha nån gång ska det ske, lovar!
Amanda

2014-03-09 @ 16:20:44
URL: http://outofview.blogg.se
Postat av: Frida L

Alltså fattar du hur mycket jag saknar dig ibland?? Min äldsta och bästa vän. <3

Svar: Right back at ya! :* Vi ses på lördag bästo! <3
Amanda

2014-03-11 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0