20 september - uppdaterade frisyren

2014-09-20 @ 17:01:30
1. I'm drunk, I suppose
 
Hej vänner! Sååå.... Jag nöjde mig inte bara med att klippa håret själv igår, haha! Fick nåt jävla infall och bestämde mig för att färga hårbotten svart och därmed göra en ombre. Och the main reason till detta är faktiskt att det är jävligt dyrt att uppehålla ett rött hår så pass rött så att det fortsätter vara lika awesome hela tiden. Varje gång det ska färgas utväxt så måste jag bleka först, sen två paket röd hårfärg till mitt långa hår, och så måste jag ha en färgbomb för att håret ska hålla sig rött. Pengar jag varken kan eller vill lägga på mitt hår just nu känner jag, även om det lätt är den snyggaste hårfärgen jag haft haha.... 
 
Så ja, detta blir mer lättskött! Och jag är rätt så jävla nöjd ändå, om jag får säga det själv. Svart har ju alltid varit min "huvudfärg" (HÅHÅÅ, ordvitsareN) ändå sen jag blev cool och emo, och nu när jag färgade det rött blev det min nya älsklingsfärg. Så ja, jag får det bästa av två världar nu! Kan det bli bättre? NEJ.
 
 
Och ja, jag har svart hårfärg överallt i pannan as always och fläcken i mitt armveck är varken glass eller brunsås utan ett födelsemärke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0