29 september - öm

2014-09-29 @ 14:24:30
1. I'm drunk, I suppose
Min livmoder krampar. Say no more. Dessutom gör det ont i naveln som fan, men det är ju självorsakat.... Min navelpiercing fick jag ju tyvärr ta ut när jag var preggo, och lagom tills jag kände att jag saknade den och tänkte sätta in den igen några månader efter förlossningen så hade den växt igen. Eller ja, nästan, jävligt ihopkrympt har den varit dock. Så i lördags efter två glas vin med mitt kvinnofolk så tyckte jag att det var en bra idé att pressa igenom den igen. Vilket jag gjorde. Nu känner jag mig nypiercad och handikappad, men det är ju övergående. Värt det som fan!
 
Nehejni, dagen idag är lugn och stillsam utan större ansträngningar på schemat. Jag ska boka en tvättid och söka jobb. Äta chokladtårta för det är tydligen min nya last. Kolla på sista säsongen av American Horror Story och fulgråta inför det faktum att jag sover ensam inatt BUHUHUHÖÖÖÖÖH.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0