1 december - allmänt just nu

2008-12-01 @ 18:51:15
1. I'm drunk, I suppose
- jag var fett pepp på skolan fram tills första lektionen idag. Anledning; se föregående inlägg....
- jag trodde jag hade tappat bort både min personliga stil och mitt intresse för foto och mig själv som motiv, men jag tror jag börjar hitta tillbaka igen.
- mitt rum är i desperat behov av städning.
- jag önskar jag kunde få fylla 18 snart, så jag kan tatuera mig. Tyvärr måste jag vänta ett år och två månader exakt tills jag kan få det gjort...
- jag önskar mig en systemkamera i julklapp, och resa till Sundsvall så jag kan hälsa på Veronica :'D
- jag tror jag har gått och blivit kär... *fnissfniss*
- ibland önskar jag att jag var rik som fan.
- nu kliar det i mitt öra.

Tack och hej, det var allt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0