10 december - bara 14 dagar kvar till julafton

2008-12-10 @ 12:52:00
1. I'm drunk, I suppose
Och jag har inte handlat en enda julklapp! Det är galet som fan, hahah! XD Vet inte ens om jag orkar? Eller jo, några ska jag köpa till. Julklappar är jobbigt som fan...

Och idag är min hals mycket bättre! :D Det verkar som om mitt egna immunförsvar lyckas arbeta bort infektionen på egen hand. Jag ska aldrig mer gnälla på mitt dåliga immunförsvar ;) Tanken var faktiskt den att jag tänkte gå till skolan idag, men jag glömde ställa klockan så jag försov mig och sen tyckte jag att jag lika gärna kunde vara hemma idag med... Kanske behövdes ändå. Men förutom att halsen dampar så är jag relativt pigg, så jag ska faktiskt fixa till mig lite grann och sen vandra ner till affären och handla godis... Och a-fil, för att stärka de bra immunförsvarsbacillerna i magen ;) Man har ju lärt sig lite nu när jag har varit sjuk i trehundra omgångar. Och nu domnar min rygg, vad otäckt :S Aja, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0