10 december - TVÅNGSTANKE-LISTA!

2008-12-10 @ 00:33:31
1. I'm drunk, I suppose
alla tjejer gör denna, annars kommer en i din familj att dö inatt.
Vem ringde dig senast? Pappa
Vad har du för bh på dig just nu? Purple :*
Vad har du för trosor på dig just nu? - randiga
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Rensade nyss inkorgen, så jag har bara ett och det tänker jag inte säga vad det står. Men det är fint :)
Vad brukar folk få för intryck av dig? Jag venne, bra hoppas jag?
Har någon kallat dej slampa? HAHAHA; jaa! XD XD
Har du kallat någon för slampa? Jaa, men bara på skoj :)
Har du slått någon riktigt hårt? Ja
 Använder du parfym? Jao
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Mina bröst blir väldigt ofta kommenterade... Tutt-fixerade värld
Killar du faller för? Olika
Vill du ut och festa nu? Nej för fan!
Vad är klockan? 00:30
vilken färg har din mobil? Rosa
Är du social? Japp
Vad tänker du när du vaknar? "Lite till"
är du kär just nu? Hihi ja
när strulade du senast? helgen
när kysste du någon sist ? helgen
vad stod de i ditt senaste sända meddelande? "Jag fick det, men jag orkade inte svara just då så glömde jag... :/ Felåt <3 det låter najs ska säga det till johanna ;) - Till Sofie
orkar du en fråga till? Seriöst inte
när svek du någon senast? Oj, jadu... Ett tag sen tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0