14 december - mjölkchoklad med hasselnötter, ingredienser:

2008-12-14 @ 23:12:59
1. I'm drunk, I suppose
Inatt sov jag hos Johanna, det var roligt som fan. Jag tycker mycket om henne, vi passar ihop :') Vi kollade på "All the boys love Mandy Lane" och åt choklad som Johanna blir superstimmig av, så då fick vi gå ut en sväng för att hon skulle kunna lugna ner sig. Och vi åt mackor, messade, pratade, kollade TV, läste tidningar, skrattade och sov som stenar. Vi var supersega idag när vi vaknade, men efter en god frukost bestående av pannkakor och korv med bröd så ville vi feel the day lixom, så då åkte vi moppe till Lindsdal och besökte Magneten som är hålans ICA-affär. Sen åt vi  choklad och drack coca-cola i en busshållsplats tills vi frös som as och vandrade/åkte hem till var och en.

Ikväll har jag städat, möblerat om och skickat referatet i svenskan till min lärare. Det har tagit 5 timmar och 40 minuter, och jag har fortfarande engelskaglosor kvar att göra och en jävla recension jag inte vill göra men som jag måste. Åh, bög. Jag som har mens och allt, då blir allt mycket jobbigare.

Men nu ska vi tänka positivt, det är ju bara 4 skoldagar kvar nu tills jullovet . Och inte en enda läxa på hela vckan, förutom matte, men det är mitt egna fel att jag inte har övat på det innan för det har jag vetat om den senaste månaden. Så jag ska inte gnälla. Och på torsdag kväll kommer Niklas hit, det blir mys :) <3 Sen fredag blir det julklappshandel med Tessan, ujuj vad jag är bra på det här med tajming.

Nu måste jag verkligen göra min recension och kanske lite engelskaglosor. Engelskan går fort, för jag är bra på det.

[ SLUT PÅ MEDDELANDET . ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0