9 december - sjuk som ett as, därför en lista

2008-12-09 @ 18:20:01
1. I'm drunk, I suppose
VAD...
hade du på dig idag?: mjukisklädsel
har du gjort under dagen?: slöat, som man gör när man är sjuk
har du för frisyr?: totalt ofixat till 100 %
ska du göra innan dagen är slut?: borsta tänderna
ska du göra imorgon?: vila
vill du göra i helgen?: träffa folk & åka till pappa
åt du senast?: choklad

NÄR...
vaknade du imorse?: nio
grät du senast?: Igår
skrattade du senast?: Idag
gjorde du senast något du egentligen inte ville göra?: jag venne, kmr inte ihåg...

VEM...
kramade du senast?: farmor
saknar du?: skolan
vill du spotta på?: mats
gjorde dig arg senast?: min familj

ANTINGEN ELLER
glass eller godis
morgon eller kväll
skidor eller pulka
julafton eller födelsedag
häst eller hund
hjortron eller blåbär
sola eller bada
röd eller blå

KAN DU..
simma fjärilsim?: jag sträckte armen senast jag prövade, så nej XD
kan stå på ett ben?: Jao
sjunga riktigt höga toner?: Lätt :D
rita snyggt?: nej
hoppa upp på en häst i sadel?: oja
ditt eget mobilnummer?: Jo

HAR DU...
pallat äpplen?: nää, men bananer
tappat något värdefullt i toaletten?: värdesaker tar jag aldrig med mig på toan just för att undvika att de ska hamna i toan XD
förlorat någon nära vän?: nära och nära, men en vän :/
varit i Asien?: aldrig
kysst någon och sedan ångrat dig?: nej, jag är smart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0