30 november - glad amanda

2008-11-30 @ 01:09:59
1. I'm drunk, I suppose
Var ett par dagar sen, men jag har inte haft så mycket att skriva om...
Gjorde mina sista arbetsdagar på dagiset denna veckan, så nu är APU:n slut för denna gången. Ganska skönt måste jag säga, men ändå lite sorgligt. Nu den sista veckan har jag börjat komma barnen närmre, så det var ju lite synd att jag var tvungen att sluta just nu... Fick en söt liten apa gjord av kastanjer, med tomteluva och skägg, för att jag varit med i apgruppen mest :'D Sött som fan <3

Igår var jag med Johanna i stan, vi åkte ut till Hansa city till alla nya butiker. Så vi gick till Ikea först, fikade och köpte sen blå julgranskulor och pärlband till min rosa julgran... Yes, en rosa! Sen gick vi till Rusta och köpte själva granen, ljusslinga, lite glitter och en chockrosa toppspira. Fett najs! Sen gick vi till Media Markt och satt där utanför informationen i typ 45 minuter och väntade på att mamma och Mats skulle hämta oss... Sen åkte vi hem, käkade pizza, klädde granen och kollade på filmen "Barnhemmet" innan vi somnade runt ett... Trvlig dag som fan, Johanna är en drog <3



Idag vaknade vi och drog på stan relativt sent - runt tre. Stan stänger fyra XD Aja, vi käkade bakad potatis, sen köpte jag en mössa för 50 kr på H&M :) Glad Amanda (Y) Sen åka hem vid fyra, sen har jag spenderat kvällen vid datorn och messat med Niklas :):):):) Puss på det.

Senare idag är det alltså julskyltning, men jag ska plugga barnomsorger istället. Kan nog bli skoj, eller inte.  Jag har förövrigt fått ny mobil och nytt nummer, så nu vet ni det era n00ps :) Bud på att sova nu för snart dör jag, heyhey <3

Kommentarer
Postat av: veronica

HAHAH vi har likadant sängbord! :'o fett med geil! :'D<3

2008-11-30 @ 18:10:37
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Mumin!

Du är en drog! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0