9 november - bild

2008-11-09 @ 02:07:54
5. Bilder
Bjuttar på en egobild såhär lite lagom sent på natten, det var ju ett tag sen upptäckte jag nyss... Kvällen har jag spenderat vid datorn, och de senaste två timmarna har jag glott igenom typ alla 93:ors (tjejernas) bdb's från min gamla skola... Så roligt har jag haft det, just det, riktigt jävla illa! Bara för att jag stör mig på de flesta av dem. Jag vet faktiskt inte vad det är riktigt, men nää. Usch. Dock finns det ju undantag, så nu behöver ju inte alla hoppa i taket bara för att jag råkar vara lite frispråkig vid denna tiden på dygnet då jag är lite för trött för mitt eget bästa.

Förövrigt så är det Fars dag imon, och min pappa har den stora lyckan att råka fylla år imon också. Synd bara att jag ej har köpt något, och min ekonomi är lite för ostabil för att jag ska ta mig till stan och handla något åt pappsen. Fast jag ska ändå in till stan imon med Frida L, så jag får väl se om jag hittar nåt skojigt om jag ändå är där. Annars får jag väl rita en teckning ;)

Nu ska jag sova, så ha det bäst! Puss & gull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0