12 oktober - R.I.P min lugg
2008-10-12 @ 23:05:39
1. I'm drunk, I suppose
Jag brukar toppa min lugg när det börjar bli lite för lång.
Så jag tänkte att jag säkert kan göra det igen, fast lite mer.
Men så skillad var jag visst inte....

Det ser ut som om jag har blivit överkörd av en rattfull hamster på sittgräsklippare.

HAHAHAHAHAHAHAHHA XD
SERIÖST!
Jag skrattade som fan när jag var klar, jag kunde inte ens snacka med mamma för jag skrattade så mycket XD Vek mig dubbel i trappan. Det är inte sant! ÅÅH, jag ser förjävlig ut! XD HAHAHAHAHAHHA


Kommentarer
Postat av: veronica

HAHAHA nog att man inte ser så mkt på bilden, men det ser inte ut som att den vart ful ;o

2008-10-13 @ 09:20:58
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0