19 oktober - lyckad helg

2008-10-19 @ 22:06:39
1. I'm drunk, I suppose
Helgen har varit sjukt bra.
Första helgen på länge jag har haft fullt upp, och jag har upptäckt att det är ganska najs att ha något att göra :D

I fredags var Björn Gustafson, Måns Möller, Özz & Soran i Kalmarsalen, och det räcker med ett ord - underbart. Det var så sjukt kul, man ba... aa. Shit. Jag älskar Soran <33

Igår åkte jag till Trekanten, hem till min vän John A :) Han har varit ensam hemma denna helgen, så jag, Niklas & Mariam skulle sova över där. Men Mariam hade massa plugg och fick inte sova över, så jag brummade ut på min moppe själv till grabbarna ;) Men sen kom Maiam en stund på kvällen ändå, och John J åxå. Vi hade fett kul, John J med sina sadistiska "Tänk om vi gör såhär..."-tankar och jag med min kamera XD Sen åkte John J & Mariam hem, så John A, jag & Niklas gick & la oss. HAHAHAHA, snackade massa sjuka saker som man gör när man är övertrött, t.ex: "Vem har du helst sex med, den eller den?", och självklart tog vi såna där elaka saker om personer som verkligen är.. mindre vackra XD HAHAHAHHAHAHA ni skulle hört Niklas frustrationstjut när John frågade vem han helst skulle vilja ha sex med, HAHAHHA XD Sjukt kul klockan tre på natten. Allt detta plus lite skitsnack hann vi med innan, åtminstone jag, somnade lite efter fyra. Och en viss Steven ska jag fanimej hänga om jag får chansen...

Idag har jag bytt rum. Det lär bli najs. Imon ska jag städa, på onsdag kommer Tessan. Sen får ni komma hem & kolla på mitt urm vilken dag ni vill :* Känn er välkomna! Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0