23 oktober - party!

2008-10-23 @ 18:02:39
1. I'm drunk, I suppose
På en torsdag, jag vet! XD Men asså... Det är Bistro bar ikväll. Massa ska dit, och så var det tänkt att vi (några brudar ur klassen) också skulle, men eftersom några (jag, bl.a) inte hade pengar än, så kör vi på hemmafest i Malins lägenhet i stan ;);) Fan vad najs det ska bli. Blir nog stan en sväng också, vet inte så mycket om kvällen men aa.. Sover över där också. Vi har sovmorgon till tio imon, så det gör inget om det blir lite sent :) Sen är det ju höstlov, hohohohoho :**** Har precis blivit färdig, ska gå till bussen om en halvtimme så nu hinner jag med lite småsaker som jag vanligtvis inte hinner innan det är party. Som tex måla naglarna och sitta vid datorn en sväng ;) Ha det så fint, puss & gull <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0