26 oktober - improvisation är jag tydligen duktig på

2008-10-26 @ 22:15:42
1. I'm drunk, I suppose
Jag och mamma sitter ensamma i bilen utanför Coop och väntar på Mats, Isak & Isaks kompis Linus.

Jag: Jag gillar mina stövlar.. *ligger i baksätet och vrider och vänder på mina fötter för att se stövlarna i olika vinklar*
Mamma: Mmm..
Jag: Men jag upptäckte att det var en tjej på min skola som hade likadana...
Mamma: Mhm... *seg*
- Det var vid det här laget jag bestämde mig för att visa hur tråkig hon var genom att överdriva historien med den här dialekten -
Jag: Jaa, och då ble ja ju jätteförbannad, förståru. Tänk da henne stå dä i bageriet i likadana stövlar som mig, dä gå ju'nte! Så då hoppa ja på'na, och givetvis ble ho ju skräckslagen, börja skrika å gapa vettu. Jaaru. Sen kastade ho en baguette på ma, och då jävlar tände jag till! Ho sprang ju iväg vettu, så ja galoppera eftä henne, fällde na så hon ramla i korridoren och slo huvet i stengolvä. Då blidde det ju ett jäklas hallå, me lärare å grejor vettö, sen bleve rektorn med kuratorn ä folk. Så satt de dä å påsto att jag var tvungen a be om ursäkt. Vilke ja naturligtvis intä tänkte göra, vafan, de va ju hennis fel som hade likadane stövlar som ja..!
Mamma: HAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Jag: ...
Mamma: Hahahaha, när kom du på denna?
Jag: Nu.
Mamma: Hahahahahaha....

Kommentarer
Postat av: veronica

HAHAHAHAHAH du är för awesome alltså! :'D jag skulle aldrig kunna komma på något sånt x'D och långt för den delen! :D hahaha <33

2008-10-27 @ 12:50:26
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: louise

AHHAHAHAHAHAHA OMG<3

2008-10-27 @ 18:03:38
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: Sofie :)

herregud xD men vadå i bageriet? ngn som ärbakom disken eller ngn som var och hanldade? :P

2008-11-01 @ 22:20:10
URL: http://mytrueromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0