26 oktober - planer inför imon

2008-10-26 @ 22:35:43
1. I'm drunk, I suppose
Imon vid åtta blir det ju förskolan, sen ska jag hem, fixa mig och sen drar jag till stan. Ensam. Fan vad skönt, jag gillar faktiskt att gå på stan ensam ibland också. Ska se om jag kanske hittar nåt kul, gör jag säkert. Jag gillar att gå på stan ensam för då behöver jag inte ta hänsyn till någon annan och dennes intressen/behov + annat.... I och för sig är det ju kanske trevligare att ha någon med sig, men ibland är det faktiskt skönt att bara ha sig själv.

Med tanke på att jag ska upp tidigt imon, så är det nog tajm att nana kudden nu. Nu kom Freja också och ville vara social, knölade ner sig i knät och kelar. Jag tycker om henne :) <3 Och jag saknar Findus... Fan alltså! DUMMA! Jag tänker på honom varje dag, gråter också för den delen... Även om det inte är så mycket. Usch, killen <333 Det regnar och är kallt ute.

Nu måste jag sova. Ska bara mata katten först, borsta tänderna, skölja med Listerine och tvätta piercingen först. Och kanske kissa. Eller jo. Det behöver jag nog. HAHA, ni vill veta! XD Vi hörs imon, pusshej ses hos dig <3






Jag gjorde ett IQ-test, haha XD Vet inte om det stämmer, men lite kul iaf :P Testa ditt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0