29 oktober - mer hårfärgingssnack

2008-10-30 @ 00:07:10
1. I'm drunk, I suppose
Spelar det någon roll vilket märke man använder?
Jag har aldrig märkt någon skillnad, så jag tror inte att det spelar nån roll :P

När jag gick från blond till brunett, färgade jag inte det blonda rött. Jag hade bara slingor i överhåret, och jag orkade inte. Och ja; det skiftade i grönt. Fesbrun/grön blev det. Och jag använde faktiskt toning (ifall det skulle bli fel). Men jag köpte en till toning samma kväll, i samma nyans, och slängde i håret. Och då blev det typ...Mjölkchokladbrunt. Ganska najs (Y)




Kommentarer
Postat av: louise

hoho okej.. jag vet inte hur jag ska göra vilket märke och det 8> gahh vågar inte :P

2008-10-30 @ 15:55:38
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0